8.10.07

Οχι άλλο ΠΑΣΟΚ

(οιδηματικό πρόβλημα)

Δεν αντέχεται άλλο, δηλαδή, εγώ δεν το αντέχω άλλο εσύ δεν ξέρω, κάνε ό,τι καταλαβαίνεις. Αλλά δεν μπορώ, όχι άλλο ΠΑΣΟΚ γαμώ την ψυχή μου, πρωί, μεσημέρι, βράδυ όποιο γαμωράδιο ανοίξεις (πέραν των μουσικών καθένα από τα οποία το έχει βάλει σκοπό να μπει στο Γκίνες -το βιβλίο, όχι την μπίρα- ως ο σταθμός που έβγαλε τις περισσότερες ημέρες παίζοντας τα ίδια 15 τραγούδια) ή φυλλάδα ή πορτάλι, για τηλεόραση δεν το συζητώ διότι δεν ξέρω δεν απαντώ θα πάρω τη βοήθεια του κοινού, θα λένε κάτι για το ΠΑΣΟΚ. Και λένε σοβαρά και κοσμοϊστορικά πράματα

Δυο πλατφόρμες για την πορεία του ΠΑΣΟΚ ανέδειξε το Εθνικό Συμβούλιο, λέει το in.gr. Τι λε ρε τσίφτη, αλήθεια ε; Δυο πλατφόρμες... Ε, άντε με το καλό να περάσει και το τρένο. Ασε με κύριε in μου και κύριε skai μου για το σταυροδρόμι του ΠΑΣΟΚ. Να είχε φροντίσει να πάρει ένα χάρτη μαζί του να μη χαθεί το μαλακισμένο, ήθελε να το παίξει μεγάλος εξερευνητής μυγαμήκω. Οχι πως συμβαίνει μόνο τώρα ή μόνο χθες, ένα μήνα τώρα αυτός είναι ο πόνος και ο καημός μας τι θα γένει το ΠΑΣΟΚ και τι θα κάμουνε με το ΠΑΣΟΚ και τι θα κάνουμε χωρίς ΠΑΣΟΚ που ήταν μια κάποια λύσις, άσε ρε που ήταν λύσις, όσο και ο Λαναράς που θα αγόραζε την Μπένετον (τι θυμήθηκα τώρα, άτιμο πράγμα το μυαλό ποτέ δεν ξέρεις τι θα βρεις μέσα).

Εχει γίνει και της μόδας η ιστορία με τα blogs, έχω χάσει την μπάλα πόσα έχουν ξεφυτρώσει και δώστου ξεκατίνιασμα και δώστου προβληματισμό για τις εξελίξεις στο Κόμμα της Δημοκρατικής Παράταξης (όλοι οι άλλοι φασιστάκια είναι ρε πούστη μου;), ποιες εξελίξεις δηλαδή ένας καφές χύθηκε και έγινε της πουτάνας. Τόσο χάλια νεύρα καιρό είχα να δω σε άνθρωπο, φαντάσου τι θα πάθαινε άμα τον έπινε κιόλας.

Λέει ο ένας / η μία, πως "έπρεπε να πάμε σπίτια μας" (αυτοί να πάνε, εγώ σπίτι μου είμαι) και γιατί καλέ μου άθρωπε δεν έδωσες το σωστό το παράδειγμα να σε ακολουθήσουν; Θα χάλασαν τα ασανσέρ και σου λέει μετά ο άλλος ο προβληματισμένος, χέστο μωρέ τώρα πού να κατεβαίνω με τα πόδια τόσους ορόφους. Ενας μήνας αυτό το πράγμα και θα πάει άλλον ένα μήνα μετά και μετά άλλον ένα μήνα με τα απόνερα, ενώ στο μεταξύ θα έχει πουληθεί ο ΟΤΕ θα έχει κλείσει η Ολυμπιακή, θα έχουν βγάλει απόφαση για το ασφαλιστικό και θα παίρνουμε σύνταξη ανάλογα με τη χοληστερίνη μας και όσοι είμαστε αγοράκια δεν θα μπορούμε να ανεβάσουμε το παντελόνι πάνω από τα μπούτια να πάμε επιτέλους στο μικροβιολόγο να μας πει άμα γκαστρωθήκαμε και πότε θα βγούμε στη σύνταξη. Λογικό να σου στέκεται αναποφάσιστο το βρακί, πού να σου χωρέσουν δυο αρχίδια άμα έχουνε γίνει τσουρέκια από το πρήξιμο ένεκα τα γαμιστερά νέα από το μέτωπο της Χαριλάου Τρικούπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: