10.5.07

Τραπεζίτες σε online περιπέτειες

(και όχι φρονιμίτες)

Ερχεται τις προάλλες, δεν πάει καιρός, ένα μήνυμα από την τράπεζα Πειραιώς. Χοντρικά, λέει, πως η τράπεζα θα ήθελε πάρα πολύ να στέλνει κάποια ενημερωτικά (στο χωριό μου τα λέμε και διαφημιστικά) μηνύματα και πως πολύ θα το εκτιμούσε αν επιβεβαίωνα το email μου, μην πάει σε κανέναν άσχετο άνθρωπο και –λέω εγώ τώρα- γαμοσταυρίζει την τράπεζα. Το μήνυμα ήταν σε πλούσιο χου-του-μου-λου, html δηλαδή να μη σου κάνω τη ζωή δύσκολη και είχε και ένα δυο links (υπερσυνδέσμους, αν διαβάζεις φανατικά RAM) για τα περαιτέρω. Νομίζω πως όπως θα έκανε κάθε λογικός άνθρωπος σούρνω τον πόντικα πάνω από τον υπερσύνδεσμο και βγάζει ένα url-μακαρόνι piraeusbank.rjs0.net ή κάτι τέτοιο. Αδέρφια μας την πέφτουν οι Κινέζοι / σουνίτες / κόπτες / ελληνορθόδοξοι «ψαράδες», σκέφτομαι, αφού αυτό το rjs0.net δεν μου κάνει και πολύ σόι πως είναι στο μαγαζί του κυρίου Σάλλα, που ‘χει την Πειραιώς, μπαίνω στο φιλότιμο προωθώ το μήνυμα στην τεχνική υποστήριξη της τράπεζας να κάμουνε οι άνθρωποι τα κουμάντα τους μπας και αλαφρώσω και το κάρμα (αμάν με αυτό το κάρμα). Τους γράφω και ένα συνοδευτικό πως δεν μου κάθεται η όλη ιστορία με το κουλό domain, μην μου στείλουν τον Σφακιανάκη (όχι τον Νότη, τον άλλονε της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος) στην πόρτα, «το και το, ψαράδες δεν είναι τούτοι;» τους γράφω. Περιμένω, που λες, είτε ένα τηλέφωνο να μου πούνε οι άνθρωποι της τεχνικής υποστήριξης πόσο δίκιο έχω και τα σχαρίκια τους κτλ κτλ. Κυριακή ήτανε θαρρώ, αριβάρει το email από την τράπεζα. «Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας» μπούρδου μπούρδου «ξέρετε, το μήνυμα είναι όντως από την τράπεζά μας» και μένω μαλάκας, διότι αυτό το rjs0.net ξαφνικά έχει πατέρα και όχι όποιον όποιον, τον Σάλλα. Μυαλό ξουράφι τα παιδιά, αύριο μεθαύριο αντιμεθαύριο θα τη μυριστεί τη δουλειά με τα κουλά domains κανένα μαύρο τσακάλι και θα κλαίνε οι νοικοκυραίοι τα φράγκα τους, που θα σου πούνε τι διαφορά έχει το rjs0.net από το mixibixi.cn, παπάρια όλη μια οικογένεια είμαστε... Οχι, άμα δεν με πιστεύεις (που θα έπρεπε δηλαδή, φίδια δεν σου ‘χω πουλήσει όσον καιρό κάθομαι σε τούτη τη γωνιά, αλλά, πάλι, θα σε καταλάβω και δεν θα παρεξηγηθώ ούτε την καλημέρα/σπέρα θα κόψουμε, αλίμονο) να σου κάνω και ένα paste πιο κάτω το μήνυμα. Παίζεις με το διάολο, έχεις τέσσερις άσους αλλά σε κερδίζει ο διάολος που έχει πέντε και μετά ψάχνεσαι... Τέτοια πράματα...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απολαυστικό-ως συνήθως.

ΜΠΡΑΒΟ!

pølsemannen είπε...

rjs0.net???

Δεν τους ρωτάς τι σημαίνει αυτό το
rjs0 βρε αδερφέ;

Που ξέρεις μπορεί να έχει λογική εξήγηση το θέμα (λέμε τώρα...)

NickTheCreek είπε...

Οπως λένε τα κιτάπια
Registrant:
RESPONSYS Inc.
3 Lagoon Dr
Suite 300
Redwood City, CA 94065 US

Domain Name: RJS0.NET
Administrative Contact , Technical Contact :
Responsys Inc
dnsadmin@RESPONSYS.COM
2225 E BAYSHORE RD STE 100
PALO ALTO, CA 94303-3220 US
...

Record expires on 17-May-2010
Record created on 17-May-2000
Database last updated on 27-Jun-2006

Ανώνυμος είπε...

Βασικά είναι χαζομάρα. Κι εγώ το ίδιο υποψιάστικα, μάλιστα επειδή ο λογαριασμός είναι τελείος spam free (ναι τα έχω καταφέρει) λέω αποκλείεται, θα ρούφηξε τα δεδομένα κάποιος από τι τράπεζα. Το χαζό είναι ότι από τι στιγμή που υπάρχουν οι 'ψαράδες' και οι τράπεζες μας συνιστούνε να προσέχουμε τα links κτλ κτλ που πας ρε καραμήτρο να στείλεις από rjs0.net άκου εκεί, σαν από ρώσικο warez είναι.