26.2.07

Ενας γνήσιος Ελλην

(με τη βούλα)

Είμαι εγώ ρατσιστής ρε; Εμένα θα πεις ρε πως είμαι ρατσιστής; Το ξέρεις ρε ότι εγώ όχι μόνο τους αγαπάω τους ξένους που ‘χουν κουβαληθεί στα μέρη μας αλλά τους συμπαραστέκομαι κιόλας; Γράφε ρε που θα μου πεις εμένα.... Λοιπόν, τα CD μου τα αγοράζω από τους αράπηδες που στέκονται στον πεζόδρομο. Οταν είμαι σταματημένος στα φανάρια έρχεται ένας λεχρίτης από το Μπαγκλαντές που σκυλοβρωμάει κάρι και σκόρδο και τι σκατά βάζουν στο φαϊ τους και μου πλένει το παρμπρίζ. Ενα ευρώ του δίνω κάθε φορά, άμα δεις το ρεζερβουάρ για τους υαλοκαθαριστήρες στ’ αμάξι βατράχια έχει πιάσει από την αχρηστία. Εχω γίνει του Μπαγκλαντεσιανού χρυσός ευεργέτης...

Στο βενζινάδικο ένας Πακιστανός που επίσης σκυλοβρωμάει από τα ίδια σκατά μου φουλάρει την κούρσα, καμιά φορά μου καθαρίζει και τα τζάμια να πάρει ο ζήτουλας κανένα ευρώ και αυτός. Ευρώ ρε, τ’ ακούς που θα μου πεις εμένα ότι δεν γουστάρω τους ξένους. Τι λες τώρα, κάτι Αλβανοί μου κάνανε τα μερεμέτια σπίτι και τους χρυσοπλήρωσα, 50 ευρώ έδωσα και στους τρεις μαζί για τα πλακάκια, τι νομίζεις. ‘Ντάξει, τους έδωσα στους μπάτσους μετά, τι να κάνω, αφού δεν είχανε άδεια παραμονής, μου το ‘πανε μονάχοι τους, τι να κάνω, είμαι νομοταγής εγώ.

Οχι ρε, τι λες τώρα, έχει πάει καιρός από τότε που ‘φυγε από τον Παντελέημονα, έχει πήξει ο τόπος εκεί στους Αφγανούς τους αλλόθρησκους τους Ταλιμπάν, τώρα μένω ψηλά στα βόρεια, έχω ζοριστεί λίγο είναι αλήθεια με το δάνειο αλλά τα δυο τα μικρά παιδιά τα στέλνω στο δημοτικό εδώ λίγο πιο πέρα. Μπα, καμία σχέση μ’ αυτά που ‘χεις ακούσει, περισσότερα από τα πιτσιρίκια στο σχολειό είναι Ελληνάκια, όχι θα τ’ άφηνα πάλι στη Μαρίκα που πήγε και τα ‘γραψε στο πολυπολιτισμικό γυρίζανε σπίτι και μιλάγανε ρώσικα, μου σηκώνονταν η τρίχα να τα ακούω με τα ιτς και τα οφ και δεν καταλάβαινα και μία. Α ρε συ, είπα για την τρίχα και θυμήθηκα, άμα έχω τίποτα σηκωμάρες παίρνω τηλέφωνο εκείνη την πιτσιρίκα ρε τη Μολδαβή, τη θυμάσαι, έλα ρε που κάνεις πως δεν ξέρεις τώρα. Ε τόσα χρόνια με τη Μαρίκα τα ίδια και τα ίδια, σκυλοβαρέθηκα ρε αδερφέ αλλά μη μου πεις πως δεν φταίω, σου λέω η άλλη, πσσσσς, κορμί λαμπάδα ε και δεν λέει όχι.

Καλά τώρα, 70, 80 ευρώ το μήνα κάπως τα καταφέρνω και τα βάζω στην άκρη μη με πάρει χαμπάρι η άλλη και ‘χω ντράβαλα. Αλλά είμαι και ‘γω εντάξει, την πάω τη σύζυγο σε κάτι έθνικ και τέτοια, ξέρεις τώρα, ιταλικά, γαλλικά - άλλο τώρα το πήδημα μην τα μπερδεύεις. Πώς, πάμε και σε κανένα κινέζικο αλλά ρε πούστη τον τελευταίο καιρό έχουν πήξει στους Κινέζους και δεν είναι πως έχω κάτι με τούτους αλλά μιλάνε περίεργα οι κοντοστούπηδες και όλο νομίζω πως με σχολιάζουν και είμαι ως εδώ να μην αρπάξω κανένα ζουμπά από το σβέρκο. Οχι πες τώρα, με κόβεις εμένα για ρατσιστή; Μόνο μη μου πεις πως θα μου κουβαλήσει κανέναν Εβραίο η μεγάλη η κόρη καμιά μέρα στο σπίτι ή κανέναν αράπη, άλλο το CD άλλο να του δώσω το λουλούδι μου να το ξεσκολίσει ο λεχρίτης.

Και με τους πούστηδες δεν έχω κανένα πρόβλημα αλλά, πού ‘σαι, εδώ που τα λέμε τώρα, άρρωστοι άνθρωποι έπρεπε να τους κάνουν θεραπείες με τίποτα ορμόνες και τέτοια να γιατρευτούνε μωρέ, κρίμα είναι, τους βλέπεις να μαζεύονται δεξιά κι αριστερά και να κουνιούνται οι πισωγλέντηδες, αν είχαμε χούντα θα τους είχανε πετάξει έναν ένα στη θάλασσα σε σακιά με ένα γάτο μέσα. Μωρέ έτσι που σου λέω, που ‘χει γιομίσει ο τόπος από δαύτους, αλλά εντάξει, τι με νοιάζει εμένα, σάμπως δουλεύω με κανέναν τους ή πρέπει να τους μιλάω; Αν μου κόλλαγε κανένας θα τονε γαμούσα επιτόπου αλλά είναι και αυτό το AIDS που τους το ‘στειλε ο Θεός, δεν λέει. Λοιπόν, πες, όχι πες, είμαι εγώ ρατσιστής; Ε;

"Δεν έχω πρόβλημα με τους ξένους, οι καλύτεροι μου φίλοι είναι ξένοι, αλλά αυτοί οι ξένοι δεν είναι από εδώ" (by Μαθουσαλίξ αν δεν απατώμαι)

Κάνε σε παρακαλώ έναν κόπο τώρα και πάτα εδώ, μετά ή πριν πέρνα και από εδώ...

6 σχόλια:

pølsemannen είπε...

Έτσι ακριβώς.

Εμείς ωρέ έχουμε το γονίδιο Αίπσηλων®, όχι μ@λ@κίες...

itelli είπε...

Απολαυστικός όπως πάντα.

Oneiros είπε...

Για όποιον θέλει ν' ανεβάσει το banner της καμπάνιας στο blog του, διόρθωσα το original στα ελληνικά, που είχε ανάποδα το κάτω δεξιά τεταρτημόριο.

NickTheCreek είπε...

@Oneiros, Done thx!
@itelli, Πάντα; Με κολακεύετε :)
@polsemannen, κανονικά θα έπρεπε να λέγεται γωνίδιο...

itelli είπε...

Πάντα αρχηγέ, πάντα. Τουλάχιστον μέχρι όσο (προσεξε συνταξη) πήγα γιατί σε βρήκα αργά. Απο το νερό κ ένθεν :)

Man on the moon είπε...

μια χαρα τα λες.