2.5.06

Μια άλλη παντιέρα είναι εφικτή

(καλλιτεχνίζουσας πολιτικής ανησυχία) Μια άλλη Ευρώπη; Αμέ… Και με μια άλλη σημαία; Μπάστα μισό, άντε και αλλάξαμε τη σημαία αυτομάτως θα καταργηθεί όλο αυτό το γραφειοκρατικό, δύσκαμπτο και δυσκίνητο τουμπουρλούκι; Εδώ που στα γράφω τώρα (τα’ παμε αυτά, δεν στα λέω στα γράφω) η παρούσα σημαία με τον κύκλο των 12 αστεριών είναι απολύτως αντιπροσωπευτική για έναν τόσο μονολιθικής (καλά, μπορεί να μην είναι και η σωστή λέξη) δομής οργανισμό, αλλά ο αγαπητός κύριος Maarten Vanden Eynde με αρωγό του την κυρία Natascia Ferretti έχει μια διαφορετική άποψη, την καταθέτει και θα την δεις να κυματίζει στις 9 Μαϊου, την Ημέρα της Ευρώπης (όχι θα γλίτωνε νόμιζες η ήπειρος από τη μόδα των επίσημων ημερών) σε διάφορες πόλεις. Κάθε αστέρι αντιστοιχεί στη θέση μιας από τις 15 πρωτεύουσες της παλιάς Ε.Ε. και κάπως έτσι δημιουργείται ένας αφηρημένος ουρανός γεμάτος αστέρια ή ένας διαφορετικός αστερισμός, διάλεξε και πάρε. Οχι κάπως έτσι - έτσι ακριβώς... Στα μέρη μας η σημαία θα κυματίσει στο «ΔΕΣΤΕ», ρίξε και μια ματιά εδώ και τα λέμε. Αν ήμουν πιτσιρικάς στο σχολείο και μου ζητούσε ο δάσκαλος να τη ζωγραφίσω μάλλον θα βλαστήμαγα αλλά μιας και δεν έχω πια τέτοια υποχρέωση μπορώ να πω πως μου καλοφαίνεταi...

1 σχόλιο:

Oneiros είπε...

Κι εμένα μ' αρέσει, ποτέ δε συμπαθούσα την υπερβολική συμμετρία στις σημαίες και στα σύμβολα (χώρια που είναι επεκτάσιμη η συρρικνώσιμη, αν χρειαστεί). Ελπίζω μόνο να το εννοούμε το unity of diversity.