8.12.05

ΔΕΚΑρα..

(και φραγκοδίφραγκα αν τα θυμάσαι) Να μην στα λέω, in.gr και reporter.gr αναφέρθηκαν στο θέμα της αθώωσης των κατηγορουμένων για την υπόθεση της ΔΕΚΑ, όπου αν δεν ξέρεις πρόκειται για τη Δημόσια Επιχείρηση Κινητών Αξιών (σωστά;) και μέσα σε όλα τα άλλα που κάνει παίζει και σε μετοχές και είχε κατηγορηθεί σε γενικές γραμμές για "στήσιμο" του γενικού δείκτη του Χρηματιστηρίου στο "βρώμικο '99"... Τώρα, εγώ με τα φτωχά γιάπικα που έχω υπόψιν μου είχα την εντύπωση πως την υπόθεση των επενδύσεων θα την έκανε το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, γιατί τυπικά είναι και ο εκπρόσωπος του Δημοσίου-μετόχου. Αθώοι οι κατηγορούμενοι λόγω α) παραγραφής και β) επειδή η ΔΕΚΑ δεν είναι δημόσια υπηρεσία αλλά Α.Ε. στην οποία το Δημόσιο είχε μεταβιβάσει περιουσιακά του στοιχεία (τις μετοχές ντε). Αν το Δημόσιο θεωρούσε ότι ζημιώθηκε θα μπορούσε να κάνει κάτι σε αγωγή, να επικαλεστεί μια ρήτρα, να πάει και να κατασχέσει τη μηχανή του εσπρέσο βρε αδερφέ. Μπα, τίποτε τέτοιο, οπότε σου λέει χοντρικά ο δικαστής, αφού δεν κουνιέται το Δημόσιο για να ζητήσει τα χαμένα από την Α.Ε. τι δουλειά έχω εγώ εδώ; Και κάπως έτσι, κατηγορούμενοι και κατήγοροι πήγαν όλοι μαζί για πίτσες και η υπόθεση θα πάει για τα αρχεί(δι)α όπου είναι καταγεγραμμένες και κάτι ιστορίες με υποκλοπές που είχαν φτάσει ως τη Βουλή αλλά τελικώς ουδέν ευρέθη - τι θυμήθηκα τώρα... Ε, αυτά τα λίγα, βάλε τώρα τηλεόραση να μορφωθούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: