3.11.05

Ελα Κάρολε στον τόπο σου

(και στην κορφή κυβερνητικός εκπρόσωπος) Πηγαίνει ο Κάρολος Παπούλιας στους Αγιους Σαράντα, πέφτει πάνω σε καμιά διακοσαριά διαδηλωτές και φεύγει όπως όπως. Πολύ σωστά αναρωτιέται ο Naftilos τι έπρεπε -με την ίδια λογική- να κάνει ο Κλίντον όταν είχε έρθει στην Αθήνα και οι δρόμοι είχαν πάρει φωτιά από τις συμπλοκές διαδηλωτών και αστυνομικών. Η κυβέρνησή πήγε να μπαλώσει τα αμπάλωτα, απόλαυσε δηλώσεις Μ. Αντώναρου. Η ελληνική κυβέρνηση θεωρεί, όπως ειπώθηκε άλλωστε χθες από το Υπουργείο Εξωτερικών, ότι δεν ελήφθησαν εκείνα τα μέτρα τα οποία ήταν απαραίτητα, ώστε να πραγματοποιηθεί απρόσκοπτα η προγραμματισμένη συνάντηση των δύο Προέδρων στους Αγίους Σαράντα. (Δεν βγήκαν οι αλβανικές 'αύρες' στους δρόμους να λιώσουν κάθε σκουλήκι διαδηλωτή; Μα τι στον πούτσο μαθαίνουν τόσα χρόνια που τους έχουμε στα πόδια μας; Δηλαδή κύριε Αντώναρε ο Πρόεδρός μας ήταν εκτεθειμένος;) “Εγώ δεν μίλησα για θέμα ασφαλείας” (μια ασφάλεια κάηκε στο σπίτι το πρωί και δεν μπόρεσα να πάρω το καυτό μπάνιο μου, σας παρακαλώ μην προσπαθείτε να προκαλέσετε σύγχυση) Σημασία έχει ότι η αλβανική πλευρά δεν έλαβε εκείνα τα μέτρα που επιβάλλονται σε τέτοιες περιπτώσεις, ώστε να αποφεύγονται τέτοιου είδους ακραίες εκδηλώσεις. (τι σκατά μέτρα γαμώ το φελέκι μου ρε Αντώναρε, μέτρα και μέτρα που να σε φάνε τα χιλιόμετρα. Ρε μπας και έπρεπε να φτιάξουν μπουγάτσες και να μπουκώσουν τους διαδηλωτές; Ακραίες εκδηλώσεις ε; Δηλαδή αν έρθει κανένας Μπους από εδώ μου λες να μην κατεβώ σε διαδήλωση, αν ισχύουν δηλαδή τα πράγματα κατ' αναλογία. Μέγκλα θα περάσουμε εκείνη τη μέρα να μου το θυμηθείς).

Δεν υπάρχουν σχόλια: