19.10.05

Γενιά Χ

(βρε λες να;) Τηλεόραση; Ναι, εντάξει, όχι φανατικά, μάλλον περιστασιακά, μου αρέσουν τα τρέιλερ των ελληνικών σίριαλ και αν προσέξεις λίγο ως πολύ μιλούν για κάποιους και κάποιες που είναι στο λίγο πλην στο συν ή στο προχωρημένο συν των 30. Δεν πέφτεις και από την καρέκλα από την έκπληξη, είμαστε η ηλικιακή ομάδα που δεν είναι μόνο στην παραγωγή, καταναλώνει κιόλας και καταναλώνει μπόλικα. Αν το συγκρίνεις και με τις προηγούμενες γενιές έχω την αίσθηση πως είμαστε η πιο ανύπαντρη φουρνιά, συγγενές θέμα αυτό ίσως, τι έλεγα; Α ναι, για τις σειρές, θεωρητικά προσπαθούν να κολλήσουν τη δικιά μου γενιά στο γυαλί, σε γενικές γραμμές μπορεί και να το καταφέρνουν, μην ξεχνάς πως είμαστε η πρώτη γενιά στην Ελλάδα που μεγάλωσε μαζί με την τηλεόραση για πολλούς είναι και θέμα συνήθειας πια. Οπως θα περίμενες οι διαφημίσεις προσαρμόζονται στο αντίστοιχο κοινό, που θεωρητικά τουλάχιστον θα επηρεαστεί σχετικά. Το αστείο είναι ότι παρ' όλη αυτή την απίστευτη ροή προτάσεων για το ιδανικό lifestyle πάμε για παράδειγμα στο σουπερ-μάρκετ και είμαστε κομματάκι αψυχολόγητοι, αγοράζουμε για παράδειγμα το λιγότερο διαφημισμένο γάλα απ' όλα, το “Ολυμπος” και στέλνουμε τη Δέλτα και τη Φάγε να κάνουν μαγικά στις συσκευασίες. Λίγο πολύ συμβαίνει αυτό σε πολλά, παρά το φουλ των διαφημίσεων και των εφευρέσεων του marketing υπάρχει τελικά πολύς χώρος για την πληροφορία που πάει από τον έναν στον άλλο. Βρε λες να...;
Αγρια των άστρων μουσική (Γ. Αγγελάκας)
Σε κάθε περίπτωση, χρειάζεται μια καλημέρα...

2 σχόλια:

dim είπε...

Η γενιά των συν/πλην τριάντα
είναι μεγάλο θέμα. Τα ίδια
σκεφτόμουν κι εγώ πριν μερικές
μέρες...

vangelakas είπε...

ποιος το περιμενε οτι θα εφθανε η ωρα να αδημονουμε για το break των διαφημισεων...