26.10.05

Το γαλαντόμο -1,5%;

(το αφεντικό τρελαίνεται) Ηρθε το εκκαθαριστικό της Εφορίας που με καταδικάζει να πληρώσω όλο το φόρο σε μια δόση διότι, αν δεν το ξέρεις, μια φούξια Φεράρι, μια κίτρινη Καγιέν και ένα τσαγαλί Χάμερ που έχεις δει κατά καιρούς στο δρόμο εγώ τα 'χω και τα τρία και τα κυκλοφορώ εναλλάξ μαζί με μια σκουροπράσινη χειροποίητη Μπέντλεϊ που την ψώνισα επειδή μου την έδωσε το χρώμα. Τέλος πάντων (συνεχίζω να επιμένω πως πρόκειται για χαζή έκφραση) το πρώτο καλό νέο είναι πως το ελληνικό δημόσιο θεωρεί ότι είμαι ακόμα ζωντανός σαν ροκ συγκρότημα (π.χ. οι Rolling Stones) και σε αυτό δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω, τυχόν αμφισβήτηση αυτής της θέσης θα προκαλούσε μια σειρά από δυσάρεστες παρενέργειες. Σκέψου μόνο πόσο κοστίζει ένα αξιοπρεπές μνημόσυνο, θα ξεπενταριαζόμουν και δεν θα είχε και πλάκα γιατί άλλο να είσαι τέζα και να το απολαμβάνεις και άλλο κάθετος προς το έδαφος και να πληρώνεις τα κόλυβα. Ενα δεύτερο καλό είναι ότι το ελληνικό δημόσιο θεωρεί πως μπορώ να καταβάλω τον οβολό μου με την πρώτη και χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και το τρίτο και καλύτερο (που δεν είναι και μακρύτερο) είναι ότι οι αρμόδιοι για την είσπραξη μού κάνουν σκόντο 1,5% επειδή θα πληρώσω το φόρο. θέλοντας και μη, εφάπαξ. Γλέντι τρελό, έχω τρελαθεί από τη χαρά μου, δεν ξέρω τι να το κάνω αυτό το περίσσευμα, μάλλον θα βάλω βενζίνη σε όλα μου τα αυτοκίνητα και θα ψωνίσω πετρέλαιο για τη γειτονιά... Γιούπι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: