19.9.05

Ενα πιο πράσινο περιβάλλον. Λες;

(μου αρέσουν αυτές οι υποψήφιες ανατροπές) Ηταν και είναι τα φράγκα μέχρι να καταλάβουν πως το χρήμα δεν αναπνέεται αλλά να σου πω την ιστορία σχεδόν από την αρχή και όσο την έχω καταλάβει. Το προτόκολο του Κιότο ορίζει ότι κάθε χώρα και οι ρυπογόνες βιομηχανίες πρέπει να μειώσουν δραστικά τα επίπεδα εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα και συναφών αερίων ως το 2012 (κράτα μια πισινή για το χρόνο δεν είμαι απολύτως σίγουρος). Σε αυτή τη συμφωνία στήθηκε μια άλλη που κωδικοποιήθηκε ως “χρηματιστήριο ρύπων”. Μια χώρα (ή μια βιομηχανία) που παράγει περισσότερους ρύπους απ' όσους της αναλογούν είτε θα πληρώσει κάποιο πρόστιμο είτε θα αγοράσει “πιστώσεις ρύπων” από μια άλλη χώρα / βιομηχανία που θα εκπληρώνει όσα ορίζει το προτόκολο, αυτά σε πολύ απλά λόγια. Η υπόθεση του “χρηματιστηρίου ρύπων” έχει προχωρήσει αρκετά αλλά στο μεταξύ βγαίνει ένας τύπος από το πουθενά (δεν νομίζω πως είναι και ο μόνος) και αρχίζει να χαλάει όλη τη σάλτσα με την οικονομική πια εκμετάλλευση της ρύπανσης. Μετά από 11 χρόνια ενασχόλησης με το αντικείμενο ο αγαπητός Joe Williams ο πρεσβύτερος κατασκεύασε μια συσκευή που προστίθεται εύκολα και γρήγορα σε κάθε όχημα που χρησιμοποιεί κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το δημιούργημά του χρησιμοποιεί αποσταγμένο νερό και μια σειρά χημικών και μέσω μιας διαδικασίας ηλεκτρόλυσης (θα σου δώσω και link για τα περαιτέρω περίμενε λίγο) αυξάνει θεαματικά την απόδοση του κινητήρα. Σημείωσε, τώρα, πως ανεξαρτήτως μηχανής και με τα σημερινά δεδομένα, χρησιμοποιούμε μόνο το 35% των δυνατοτήτων που προσφέρει το καύσιμο, όλο το υπόλοιπο μένει είτε ως κατάλοιπο στον κινητήρα είτε χάνεται από την εξάτμιση. Ο Williams ισχυρίζεται πως η εφεύρεσή του αυξάνει την απόδοση του καυσίμου στο 97% με -εύκολο να το καταλάβει οποιοσδήποτε- αντίστοιχη μείωση στους εκπεμπόμενους ρύπους. Η συσκευή του εγκαθίσταται σχετικά εύκολα και το μόνο που χρειάζεται είναι ανανέωση με νερό κάθε 80 ώρες λειτουργίας του κινητήρα. Στον Καναδά το ψάχνουν αρκετά σοβαρά το θέμα δες και εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: