24.5.05

Μια φωτιά κάποιος...

(της αυτοκριτικής το κάγκελο...) Δεν με πειράζει καθόλου ο ποταμός από τους λογαριασμούς που μαζεύω πακέτο κάθε μήνα... Δεν με νοιάζει το απλήρωτο ΤΕΒΕ που κάποια στιγμή θ' ανησυχήσει για την πάρτη μου και θ' αρχίσει να με ψάχνει (βαριέμαι να τρέχω στο ταχυδρομείο, πειράζει; Ασε, θα κάνουμε διακανονισμό όταν έρθει η άγια ώρα) Δεν χαλιέμαι που η Εφορία καρτερεί ένα μέρος από την εξόφληση του χρέους μου για το 2003, την επόμενη εβδομάδα θα περάσω από εκεί (να πεις του Ρεγκούζα και του Αλογοσκούφη να μην κάνουν σαν τις χήρες στο κρεβάτι, είπα θα περάσω, άρα θα περάσω, πάει και τέλειωσε). Δεν με ζορίζει που πρέπει να μιλήσω με τους ΟΤΕδες γιατί έχει γίνει ένα μπάχαλο με μια γραμμή στο σπίτι. Ξέρεις τι μου κάνει τη ζωή μου δύσκολη; Να σου πω. Είναι που την Παρασκευή πήρα από το σουπερμάρκετ 3 αναπτήρες, είχα και άλλον ένα, σύνολο τέσσερις δηλαδή, και τώρα δεν βρίσκω κανένα, έχω φάει όλο το σπίτι και κάθε τσέπη παντελονιού που είναι στα άπλυτα, είναι όλοι εξαφανισμένοι λες και συνεννοήθηκαν τα τσογλάνια να μου κάνουν πλάκα. Πού στο διάτανο πήγαν δεν ξέρω ή, καλύτερα, δεν θέλω να ξέρω. Εχω μείνει με δύο (ναι, δύο, κυριολεκτώ) σπίρτα και πρέπει να κάνω σοφότατη χρήση τους (κατ' αναλογία με τον Μπρους Γουίλις στο "Fifth element" αν θυμάσαι ή αν ξέρεις). Ναι, καλά, ξέρω, στα δύσκολα ανάβεις το αυτόματο μάτι της κουζίνας περιμένεις να φουντώσει λίγο και ανάβεις τσιγάρο από εκεί, αλλά αυτό μου κάνει τόσο παρακμή που δεν καταδέχομαι να το κάνω - να χέσω την αριστοκρατία μου... Κάτι προβλήματα που έχω μερικές φορές...

2 σχόλια:

Beta Blank είπε...

Κανα κερί εύκαιρο δεν έχεις; Εμείς αφήνουμε πάντα ένα αναμένο μέσα στο σπίτι γιατί οι αναπτήρες μας έχουν επίσης τάσεις εξαφάνισεις και τα σπίρτα Βελγίου για κάποιο λόγο είναι σκάρτα... Μόνο μη μου πεις για ναύτες, δεν ήταν ποτέ αδυναμία μου!

NickTheCreek είπε...

Κεριά έχω κάμποσα, αλλά έχω και το άγχος μην τα ξεχάσω αναμμένα (την έκανα τη χαζομάρα μια δυο φορές). Ναύτες; Τι ναύτες; Κάτι με ψαράδες μου έχουν πει εμένα...