28.5.05

Πας καλά ρε;

(μην το παίρνεις προσωπικά) Πόσα θες να μας τρελάνεις ρε μάγκα; Μπορεί να έχω Κουφώματα στον υπολογιστή αλλά το ρολόι και το ημερολόγιο πάνε μια χαρά, 28 Μαϊου λέει. Κοιτάζω έξω και είναι Οκτώβρης, το σπίτι έχει γίνει σπίτι των ανέμων, η μπουγάδα ακόμη να στεγνώσει και το Αστεροσκοπείο μιλά για καταιγίδα για αργά σήμερα αλλά και για αύριο. Μπορείς να μου πεις πού ακριβώς το πας; Το περασμένο Σαββάτο και την Κυριακή ήσουν μια χαρά, δεν μου 'κανε καρδιά να κλειστώ σε τοίχους, μπορείς να μου πεις πού βολόδερνες όλη τη βδομάδα και ειδικά από χθες έχεις αυτά τα χάλια; Οχι πως χαλιέμαι με τα ανοιξιάτικα μπουρίνια, με τη συννεφιά που 'χει κατσικωθεί από πάνω και δεν κουνιέται ρούπι όμως είναι άλλη ιστορία. Νομίζεις πως θα ψάξω να βρω πιο ζεστά ρούχα ε; Σιγά μη σου κάνω τη χάρη, θα στα κάνω τα νεύρα τσατάλια, ξεκάλτσωτος και με λινά θα βγω και μου κάνει χάρη να ρίξεις και χιόνι κακομαθημένο τσογλάνι που θυμήθηκες μαγιάτικα να το παίξεις Νοέμβρης, κωλόπαιδο μη σου σκάσω καμιά ξανάστροφη. Ναι, τώρα που το λες, κάτι τέτοιες μαλακιούλες είχες κάνει και πέρσι, αλλά σαφώς λιγότερες, τώρα πού βρήκες το θράσος φέτος πολύ θα 'θελα να 'ξερα, παλιοχαρακτήρα. Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που θέλω να σου ανοίξω το κεφάλι με ένα γλυκανάλατο στιλ Chris Rea και "Waiting for the summer" αλλά δεν θα πέσω στο επίπεδό σου, κανόνισε την πορεία σου μόνο αυτό σου λέω. 1: (είναι σοβαρό γιατρέ μου να τα χώνω στον καιρό;) 2: (βεντούζες ξέρεις να κόβεις;) 3: (όχι πες μου, έχω άδικο;)

3 σχόλια:

ka8y είπε...

Δίκιο δίκιο!
Πέστα!!!

Βγάλε ήλιο..ΤΩΡΑ!

Sofia είπε...

Το λοιπόν. Στα Λονδίνα, μετά από ένα Μάη με βροχές και κρύο (με παλτό λέμε) έπιασε καύσωνα και σαν τους παλαβούς βγάλαμε λινά και κοντομάνικα και σαγιονάρες. Αυτά για να ζηλεύετε.

Beta Blank είπε...

21:30 Kuriakh wra Belgiou kai arxise na brexei. Nick, apo aurio h liakada erxetai se sas...

Euxaristoume gia thn 'upomonh' pou dei3ate auto to sabbatokuriako ;)