16.5.05

Ε9 να 'ναι οι ώρες τους

(παραδόξως, χωρίς πολλά γαλλικά) Ωρες ώρες δεν τους πιάνω, πώς σκατά τα καταφέρνουν και γίνονται μαλλιοκούβαρα με όλους κάθε τρεις και λίγο, θέλει ταλέντο. Παντρολογήθηκε για άλλη μια φορά ο φουκαράς ο Κουτρούλης με την ιστορία της Πρωτομαγιάς και πάνω που λέγαμε να πάρουμε μια ανάσα και να περιμένουμε την επόμενη χαζομάρα βγαίνει η καλή σου η ΠτΒ και τα χώνει στον τέως ΠτΔ, ο οποίος ο έρμος τι είπε περισσότερο από τα αυτονόητα; Κάτσε κυρία μου, basta μισό λεπτάκι, ακόμη δεν προλάβαμε να ξαποστάσουμε, να πάρουμε πρώτα μια ανάσα, αμ μαζεύεσαι άρον άρον αμ σ' έπιασε κωλοπιλάλα.. Όχι σου λέει η κυρία εδώ τώρα που σ’ έχω ζεστό. Το Μαξίμου έκανε αυτό που ξέρει να κάνει καλά, να εκφράζει την ενόχλησή του. Τελικά αυτός ο πρωθυπουργός, δεν εξηγείται αλλέως, πολύ ευαίσθητο στομάχι έχει και δεν του φαίνεται, μήπως να 'κοβε τα τηγανητά και τα λαδερά; Στο μεταξύ, στα σημερινά μαντάτα Σουφλιάς και Ρεγκούζας έχουν διαφορετική άποψη για τους ημιυπαίθριους χώρους, απ' όσα διαβάζω εδώ και εδώ. Βρε να μην μπορούν να συνεννοηθούν και καλά αν αυτοί έχουν πρόβλημα ενδοεπικοινωνίας, εμείς ρε παιδιά τι σας φταίμε... Πήγα στη λογίστριά μου το πρωί και η έρμη έχει φρικάρει με όσα της λένε για το Ε9, το οποίο αν έχω καταλάβει σωστά έτσι και το συμπληρώσεις με τη μία πας κατευθείαν για έδρα στο Μπέρκλεϊ. Βρε με κάτι μαλάκες(*) που μπλέξαμε (πάλι)... (*) Καφενειακή δήλωση, σόρι, δεν έχω καλύτερη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: