21.4.05

Θαυμάστε το μαλάκα...

(ναι, έχω θυμώσει και γαμώ τον αντίχριστό μου τουλάχιστον) Περίμενα ότι θα μου περνούσε αλλά δεν πέρασε και ξέρεις γιατί; Είναι που στα νεκροταφεία του Βύρωνα και του Ζωγράφου μένουν πια μόνιμα κάποιοι φίλοι και γνωστοί - έτσι και ποτέ βρεθώ απ' τη γειτονιά τους και πραγματικά αποφασίσω ν' ασχοληθώ σοβαρά με τις μαρμαρόπλακες δεν μου φτάνει μια μέρα για τις χαιρετούρες. Και μετά, θα πρέπει να κατεβώ κατά τα νεκροταφεία του Πειραιά γιατί και εκεί φιλοξενείται ένας ξώφαλτσα συνοδοιπόρος με μεγάλο μυαλό που όμως υπερεκτίμησε τις δυνατότητές του και την πάτησε. Αυτός, τουλάχιστον, ήταν μόνος του, άλλους στο λαιμό του δεν πήρε. Διαβάζω, που λες, για τον απίστευτα ηλίθιο, μαλάκα, ασυνείδητο, καθυστερημένο οδηγό πούλμαν, που έκανε όπισθεν στην εθνική με αποτέλεσμα μια νταλίκα να του τη φορέσει από πίσω. Πάλι καλά που η τροχαία δεν μέτραγε πτώματα για άλλη μια φορά.... Ολη τη μέρα προσπαθώ να το χωνέψω, δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και μάλιστα από επαγγελματία οδηγό, αδυνατεί να το συλλάβει το μυαλό μου, από την άλλη η μαλακία και η ηλιθιότητα είναι αήττητες - το ίδιο όμως ισχύει για το συνάχι και τις κατσαρίδες, θα κάτσουμε λοιπόν με σταυρωμένα χέρια; Οχι, είναι ώρα να γίνει κάτι. Θα μου πεις, μαλακίες κάνουμε όλοι στο δρόμο, στα έγραφα και πριν από λίγες μέρες, πήγαινα τον κώλο μου κόντρα σε μια στροφή, μα ήμουν μόνος, δίπλα, μπροστά, πίσω μου δεν υπήρχε άλλος, αν γκρεμοτσακιζόμουν μόνο εγώ θα έφευγα - όχι πως αυτό αποτελεί δικαιολογία κάθε άλλο, μαλακία μου και μάλιστα μεγάλη, ελαφρυντικό δεν ψάχνω ξέρω τι έκανα και δεν το πουλάω για μαγκιά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όμως, σου έχω οδηγό πούλμαν που κουβαλάει κόσμο (επιτέλους, στ' αρχίδια μου αν μεταφέρει μαθητές ή ΚΑΠΗ) που έχει επαγγελματικό δίπλωμα γράφει τον ΚΟΚ στον πούτσο του και κάνει όπισθεν μέσα στην εθνική και, ακόμη χειρότερα, σε αυτοκινητόδρομο. Γιατί δεν μπορώ να μάθω τ' όνομά του, να βρω πού μένει και να γράψω στον τοίχο του "ΕΔΩ ΜΕΝΕΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ"; Ποια διεστραμμένα προστατευτική ερμηνεία του νόμου τον φυλάει και δεν μου επιτρέπει να μάθω το όνομά του; Οπισθεν στην εθνική; Η προφανής απάντηση προβλέπει κλύσμα με τζαμόσκονη τώρα, να ακολουθήσει η διαπόμπευση και μετά ας αναλάβει και η τακτική δικαιοσύνη για κάτι πιο ευγενικό. Κάποια στιγμή, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη νομίζω, άκουσα τον Κώστα Καββαθά (τον εκδότη) να παρατηρεί ότι στις αερομεταφορές όλοι ακολουθούν τους κανόνες, κανείς δεν κάνει τις δικές του μαλακίες και γι' αυτό το αεροπλάνο εξακολουθεί να παραμένει το ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο. Οπως έλεγε ο ίδιος και σε ελεύθερη απόδοση, το ό,τι το αίμα τρέχει ποτάμι στους δρόμους οφείλεται κάτα κύριο λόγο στο "έλα μωρέ" των οδηγών και, μη φύγει παραέξω, δεν έχει άδικο. Συζητούσα το απόγευμα το περιστατικό στην εθνική και ένας αναζητούσε ελαφρυντικά στον οδηγό του πούλμαν, λέγοντας ότι το λεωφορείο μπορούσε να πάει σιγά σιγά με όπισθεν στη βοηθητική λωρίδα. Παπαριές, μαλακίες, αρχίδια μάντολες, του κώλου τα εννιάμερα και της ψωλής τα Φώτα. Δεν υπάρχει οπισθοπορεία στην εθνική ποτέ και για κανένα λόγο, τον ρώτησα πότε κυκλοφορεί και πού για να ξέρω ποιους δρόμους ν' αποφεύγω, αν ψάχνει ελαφρυντικό για τον πανηλίθιο της εθνικής δεν θέλω να ξέρω τίποτε περισσότερο... Επιτέλους, γαμώ την ψυχή όλων αυτών των ελαμωρετζίδων, είναι πλέον πόλεμος και όποιον βρω στο δρόμο που θα μου δείξει ότι θέλει να βγάλει τη μαλακία του στην άσφαλτο, στ' ορκίζομαι στ' όνομα όσων δεν είναι πια στην παρέα, με όσα αυτόφωρα και να μου κοστίσει, θα επιχειρήσω τουλάχιστον να τον σαπίσω στο ξύλο επιδιώκοντας να τον αφήσω ανίκανο για τεκνοποίηση για να μη διαιωνίσει τα πειραγμένα του γονίδια. Στεγνά - και όσο δύσκολο αν σου φανεί, τ' ορκίζομαι.. Γαμώ τα καντίλια των σκατόψυχων κομπλεξικών, άλλος δικός μου δεν θα φύγει από/με ρόδα και μου κάνει χάρη να γίνει μαύρο το ποινικό μου μητρώο, δεν με νοιάζει, όχι καλτσόν δεν φοράω για να το σκίσω (σε πρόλαβα;), ο επόμενος ασυνείδητος που θα βρεθεί μπροστά μου και όσο με παίρνει θα ματώσει γιατί δεν παίζω με τις πιθανότητες. Αει στο διάολο πια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: