20.4.05

Φάε ένα πρόστιμο

(ασκήσεις μπακαλογατικής) Που λες λοιπόν, ο ΕΦΕΤ εισηγείται την επιβολή προστίμου 500.000 ευρώ στη ΦΑΓΕ για την ιστορία με τα χαλασμένα γιαούρτια, έτσι γράφει εδώ. Μάιστα, για πόσες συσκευασμένες μουχλιασμένης γιαούρτης (πώς με βρίσκεις; ε; ε;) μιλάμε; Για γύρω στις 700.000 αν θυμάμαι σωστά, δηλαδή το πρόστιμο αναλύεται σε 0,7 ευρώ ανά κεσεδάκι, μάιστα... Ωραία, για να δούμε τώρα τι έκανε στη ζωή της η ΦΑΓΕ το 2004, μισό λεπτάκι να ανοίξω τα μπακαλοτέφτερα. Οπως διαβάζω από 'δω τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν περίπου 3% (συγκριτικά με το 2003) και έπιασαν τα 360 εκατ. ευρώ. Θες και τα καθαρά κέρδη; 12,7 εκατ., μείωση 2,4 εκατ. ευρώ από το 2003 λόγω αυξημένων δαπανών διοίκησης και κόστους πωλήσεων, έτσι λέει το μαγαζί και το πιστεύω, δεν έχω λόγο άλλωστε, άρα η ΦΑΓΕ λειτουργεί με περιθώριο καθαρού κέρδους 3,5%. Μάιστα, το πρόστιμο που θα φάει (αν το φάει) αντιστοιχεί δηλαδή σε 0,14% των εσόδων για το 2004 και σε 3,9% των καθαρών κερδών (κάνε αν θες τους υπολογισμούς και πες μου αν έχω κάνει κάποιο λάθος). Πες μου τώρα γιατί είμαι και λίγο σκοτισμένος, έφαγα και τη μισή μου μέρα στους δρόμους, τελικά συμφέρει από οικονομικής πλευράς να πουλάς μουχλιασμένα γιαούρτια;

Δεν υπάρχουν σχόλια: