16.4.05

Μποϊκοτass

(pueblo unido hamas cera vencido) Μου επιτρέπεις να ρίξω μια πιο αναλυτική ματιά στην έρευνα της Καπα Research (για το θέμα δες επίσης Ναυτίλο, CrazyMonkey και Amarko) η οποία έβγαλε και το επαναστατικό συμπέρασμα ότι 6 στους 10 θα έκαναν μποϊκοτάζ προϊόντων και καταστημάτων; - Οι ηλικίες εκείνες που είναι και το αγαπημένο κοινό των διαφημιστών είναι λιγότερο ενθουσιώδεις στην ιδέα ενός μποϊκοτάζ σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες ηλικίες. Στην ηλικιακή ομάδα 25-34 υπέρ μιας τέτοιας κινητοποίησης τάσσεται το 51% και στην ομάδα 35-44 το 61%, ενώ στα γκρουπ 45-54 και 55-64 έχουμε 77 και 71% αντίστοιχα και στους άνω των 65 το ποσοστό πέφτει στο 52%. Μα καλά, οι συνταξιούχοι δεν είναι εκείνοι που πλήττονται περισσότερο από την ακρίβεια; - Το 61% δεν εμπιστεύεται την ποιότητα των προϊόντων που προμηθεύεται - Αν και το δείγμα της έρευνας διαβλέπει ουσιαστικά προβλήματα ποιότητας το 37% δεν ζητά βελτίωση στη διαδικασία παραγωγής αλλά περισσότερους ελέγχους και πρόστιμα. Αντιμετωπίζει δηλαδή το θέμα κατασταλτικά, "μου 'δωσες σκάρτες αγκινάρες, κάτσε τώρα να φωνάξω το χωροφύλακα να σου κόψει ένα γιακά 500 ευρώ". - 8 στους 10 θεωρούν ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι ασφαλέστερα σε σύγκριση με τα εισαγωγής. Χμμ, κράτα το λίγο αυτό... - Το 58% λέει ότι ο θόρυβος που ξέσπασε πρόσφατα για συγκεκριμένα τρόφιμα (παραδόξως η έρευνα προτάσσει το μέλι και όχι το γιαούρτι) οφείλεται σε πόλεμο συμφερόντων. Δηλαδή, ο Ελληνας καταναλωτής (αν πιστέψω την έρευνα) λέει ότι αμφιβάλλει για το τι στο διάολο βάζει στο στόμα του, θεωρεί πως υπάρχουν ελλειπείς έλεγχοι στην αγορά, 1 στους 3 εγκαλεί τους παραγωγούς για προβλήματα στην παραγωγή και την ίδια στιγμή διαβλέπει συνωμοσίες που βρίσκονται σε εξέλιξη. Προφανώς με το τελευταίο ακυρώνονται τα προηγούμενα, αφού τελικά όλα οφείλονται σε σκοτεινά παράκεντρα που έχουν βάλει στο στόχαστρο το ελληνικό μέλι, το ελληνικό γιαούρτι και τον ελληνικό καπλαμά. Εφόσον ισχύουν όλα αυτά προς τι το μποϊκοτάζ ορέ αδέρφια;

2 σχόλια:

christos είπε...

Για μεγάλο διάστημα ήμουν υπεύθυνος σε σουπερ μαρκετ στην Αθηνα και είδα ότι ο Ελλημας καταναλωτης προτιμά το Ελληνικό προιόν αλλά το θέλει και φθηνότερο, ειδικά στα τρόφιμα.
Βεβαια αγοράζει τα εισαγόμενα όταν η διαφορά τιμής είναι μεγάλη (ξεπουλήσαμε τριπλάσια ποσότητα από τη συνηθισμένη αλβανικής πατάτας στη μισή τιμή)
Μπορώ να πώ ότι οι νεότεροι αντιστέκονται περισσότερο στα εισαγόμενα ενώ οι γηραιότεροι λιγότερο λόγω τιμής.
Επίσης οι νεότεροι ελέγχουν περισσότερο την ποιότητα, την καταγωγή και την τιμή του προιόντος.
Βέβαια για το τι τελικά τρώμε..... αστα να πάνε.
Στο βωμό του κέρδους όλοι (Παραγωγοί, προμηθευτές, έμποροι)
προσπαθουν και τελικά καταφέρνουν να ξεγελάσουν τον καταναλωτή.
Ειδικά στα χύμα προιόντα (κρέατα, τυριά, κλπ) γίνεται το έλα να δεις. Βαφτίζονται όλα.
Ελεγχος μηδέν.

christos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.