17.3.05

H ώρα των γαλλικών (και πολύ που άργησε)

ακολουθούν πολλά μπινελίκια Προσωπικώς εχέστηκα που λένε και στο χωριό μου για το αν ο Απόστολος Βαβύλης συνελήφθη, θα συλληφθεί, αλλά ταυτόχρονα θα παραδοθεί κιόλας γιατί δεν αντέχει να ζει μια ζωή που στο κατόπι του θα βρίσκεται το μπατσοτσουρμό της Ευρώπης και οι παλιοί κολλητοί του από την ΕΥΠ, την CIA, την NSA, την KGB, την ΜΙΤ, το ΜΙΤ, το ΕΜΠ και δεν ξέρω ποιος άλλος. Ειλικρινώς στα αποτέτοια μου αν ο Ιάκωβος Γιοσάκης θα δικαστεί για 4, 44, 306, 682 ή 5.023 υποθέσεις, διότι φιλαράκο το ζήτημα είναι αν θα καταδικαστεί και τελικά αν θες να με ψήσεις καλέ μου απ' την τηλεόραση ότι ο υπόδικος είναι σώνει και καλά ένοχος, να γαμήσω και σένα και αυτόν που στα 'γραψε και το μαλάκα που σ' αφήνει να βγαίνεις στο γυαλί. Τεκμήριο αθωότητας σου λέει κάτι παπάρα; Σιγά μη σου θυμίζει, είσαι ικανός να μου ζαλίζεις τ' αρχίδια καταμεσίς του Δεκεμβρίου γιατί οι τομάτες στη λαϊκή πάνε 3 ευρώ το κιλό και ότι τα κεράσια το Φλεβάρη είχαν 16 ευρά τα 1.000 γραμμάρια λες και βρε ηλίθιο κατασκεύασμα είχες στο χωριό σου τομάτες το Δεκέμβρη και κεράσια το Φεβρουάριο (στο δικό μου είχαμε, μην αλλάζεις θέμα). Meantime (επίσης παραδοσιακή ατάκα του χωριού μου) ο Χριστόδουλας πήγε να ορκίσει τον Παπούλια ντυμένος με τιάρες, μίτρες και τον αυτοκρατορικό μανδύα που τον κεντούσαν ολημερίς και ολονυχτίς στη Μονή Πετράκη και θα μου μιλήσει για νηστεία, έτσι; Κοιτάτε ρε ποιος μιλάει, που ευτυχώς που τα ράσα είναι ριχτά και δεν γράφουν (κάτι ήξεραν οι στιλίστες). Μια μάζωξη σαπιοκοιλιάδων που αυτοαποκαλείται Ιερά Σύνοδος έρχεται να μου κηρύξει εμένα την αποχή και την αυτοσυγκράτηση. Ορε ούρτου ρε, που έχετε μούτρα και μιλάτε αλλά τι να σου κάνω που οι συνταξιούχοι πετάνε γιαούρτια μόνο όταν βλέπουν κάμερες έξω από το υπουργείο Οικονομικών. Δεν παίρνουν απ' αυτά τα βιολογικά τα "Ολυμπος" που είναι σε γυάλινο βαζάκι, μπας και ανοίξουν και κανένα κεφάλι. Θα μου πεις, είναι ακριβά, ε, ό,τι πληρώνεις παίρνεις, τι να σου κάνει το πλαστικό κεσεδάκι; Ενας ήταν μάγκας, ένας, και τα 'κανε λαμπόγυαλο στο Ναό πριν από δυο χιλιάδες χρόνια και ο μαλάκας ο όχλος άφησε και τον καρφώσαν σ' ένα ξύλο (έλα πες με και αντισημίτη τώρα να γίνει της πουτάνας εδώ πέρα). Ολοι αυτοί στο μεταξύ (meantime ντε) θέλουν να μου πουν ότι είναι η Εκκλησία. Παπάρια (το ξανάπα ε;) μάντολες, Εκκλησία είναι ο λαός ρε, το πόπολο, όπως και Δικαιοσύνη είναι το πόπολο. Το ξέρεις –ναι ρε, σε σένα το λέω που βγαίνεις στο γαμογυάλι και μου τα 'χεις κάνει τόσα για τα βερίκοκα το Γενάρη- ότι όλες οι αποφάσεις των δικαστηρίων βγαίνουν στο όνομα του ελληνικού λαού, μη εξαιρουμένων των στρατοδικείων; Αλλά που να το ξέρεις, το μόνο που ξέρεις είναι ποιος κατούρησε σήμερα πρώτος στο Fame Story και με το ίδιο –κοίτα κάτι πράγματα- ασχολείται και αυτός ο περισπούδαστος λαός. Αλλη ατάκα μνημείο μαλακίας τώρα που το θυμήθηκα. "Σε απεργιακό κλοιο η χώρα από τις κινητοποιήσεις που έχουν εξαγγείλει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ". Ορέ ηλίθιο κατασκεύασμα, με δείκτη νοημοσύνης ανήλικου νούφαρου, τι είναι η χώρα αν δεν είναι ο λαός της; Τι είναι ρε χώρα, τα γιοφύρια και οι χαράδρες; Ναι ρε, αυτός ο λαός που ξημεροβραδιάζεται βλέποντας τα θαύματα του Χαρδαβέλα, τα πιρούνια του Γιούρι Γκέλερ, τα "σκίστην-γαμήστην-λιώστην" των Fame Story, τι να σου κάνω αυτό το λαό έχω εύκαιρο. Αυτό το λαό που γύρω του γίνονται σ' ένα βράδι 12.000 ή 20.000 προσαγωγές στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα και δεν αναρωτιέται προς τι όλο αυτό το τουμπουρλούκι, απλώς γυρίζει πλευρό, ψέματα, αλλάζει κανάλι. Εστω, κατά καιρούς, ψιλοκουνιέται για να ξεμουδιάσει, αύριο θα ξαναπέσει στον καναπέ (τόσο μαλάκας είναι) θα φροντίσει να απεργήσει πρώτα θα βάλει σε κλοιό τον εαυτό του δηλαδή. Και δεν βρίσκεται ένας τσόγλανος να σου πάρει το κεφάλι σε ζωντανή σύνδεση... Ε, αυτό το λαό έχουμε πανηλίθιε, απ' αυτόν θα βγουν και σάπιοι δικαστές και παπάδες που τα παίρνουν και τομπαίρνουν, αστυνομικούς που "σπρώχνουν" Ουκρανές στα κολόμπαρα της επαρχίας, μην επαναλαμβάνομαι χοντρικά τα έγραψα και πριν μερικές μέρες, αλλά δεν μπορώ άλλο τις ευγένειες. Στρατός ρε κακομοίρη δεν είναι ο αρχηγός ΓΕΣ, οι φαντάροι είναι, πάλι το πόπολο (ναι αυτό το κακομοίρικο πόπολο που σπρώχνει φακελάκια σε γιατρούς, είπαμε δεν έχω άλλο, απ' αυτό είμαι και εγώ, πες με και μένα κακομοίρη καλό θα μου κάνεις, κακό όχι). Το πρόβλημα αυτού του λαού είναι ότι έχει ξεχάσει (για να μην πω διαγράψει) τα δικαιώματά του. Την εκλογή των ιερέων, τη συμμετοχή στα κοινά, τα δημοψηφίσματα (ρώτα έναν για το Ευρωσύνταγμα και αν ξέρει κανείς τίποτε, στείλε μου mp3 με κλέφτικο σφύριγμα). Αν ξεβαφτίσω ρε προνεαντερτάλιε τον υπουργό και γυρίσει αυτός να μου πει ότι προσβάλλω τη Δημοκρατία θα τον ξαναξεβαφτίσω. Είναι τόσο Δημοκρατία όσο ο Χριστόδουλος είναι Εκκλησία και όσο ο Γιοσάκης είναι Δικαιοσύνη. Περιμένω την άλλη εβδομάδα τις συνηθισμένες ανιστόρητες μαλακίες για το κρυφό σχολείο και δεν ξέρω τι. Ψάξε λίγο ρε, δες τους μύθους που έχουν συνοδεύσει την Επανάσταση του '21 και μετά θα καταλάβεις και τη δράση της Εκκλησίας στην Κατοχή, 120 χρόνια μετά. Αν εξαιρέσεις κάποιους ιερείς που ανέβηκαν στο βουνό (ΕΑΜ ή ΕΔΕΣ δεν έχει σημασία) σχεδόν όλοι οι άλλοι έμαθαν να λένε "γιαβόλ" με προφορά Ρηνανίας και μόλις έφυγαν οι Γερμανοί έλεγαν το "γιες" λες και είχαν περάσει όλα τους τα χρόνια στο Μάντσεστερ. Θα μου πεις πάλι το παραμύθι της Αγίας Λαύρας έτσι; Και οι άλλοι από κάτω θα σε ακούνε, θα σε χειροκροτήσουν και μετά θα πάνε να δουν πόσο ανέβηκαν οι φούστες στη μαθητική παρέλαση (οι αμοιβάδες που μετέχουν σε αυτή τη διαδικασία θα πρέπει να τους αφαιρεθεί το δικαίωμα ψήφου στα 18, από τα 28 και βλέπουμε). Περαστικέ επισκέπτη, μόλις παρακολούθησες ένα παραλήρημα μετά το οποίο είμαι πολύ καλά ευχαριστώ, αλλά αν θες να πάρεις τη σκυτάλη, παρακαλώ...

6 σχόλια:

Sofia είπε...

Μ'αρέσει πάρα πολύ όταν ο λόγος σου ρέει έτσι ανεξέλεγκτος. Πήξαμε στο "στυλ" και το "σωστό". Ανανεωτικό το post.

Damsel in Stress είπε...

Θάναι ομαδική η παράκρουση, δεν εξηγείται αλλοιώς. Τις προάλες έσκουζα και γω με περίπου ίδιο στυλ κιόλας. Κρίμα που το δικό σου κείμενο βρήκε καλύτερο για τα γούστα μου, γαμώ το ανύπακτο συγγραφικό μου ταλλέντο μέσα.

Σοφία μαζί σου. Βαρέθηκα τις "ευαίσθητες" ψυχές του δικτύου που τραβάνε ζόρι με τη λέξη "μαλάκας". Μούχει μείνει κουσούρι από τότε που όλα τα γκομενοειδή κάναν τις αλλαξοκωλιές του αιώνα μέσα απ' τα chat rooms αλλά όταν γράφανε ήταν όλο "γλυκούλι μου" και "ασταδιάλα" με χαμογελάκι μετά, μη και παρεξηγήσει κανας ηλίθιος το extreme της φράσης.

Μωρ δε γαμιόμαστα λέω γω ...

NickTheCreek είπε...

Σοφία, στη γειτονιά σου το λένε κάπως σαν when I'm bad I'm better. DiS, νομίζω ότι αυτοαδικείσαι (όχι δεν μ' έπιασαν ευγένειες), όσο για τα chat rooms, ναι, έτσι ήταν (μάλλον και είναι). Εχει και offline αναλογία όταν μετά πέφτουν οι άνθρωποι από τα σύννεφα.
BTW, "γαμιομάστενε" είναι νομίζω πιο αντιπροσωπευτικό...

Your Man είπε...

Γαμώτο, γιατί μου παίρνουν όλα τα καλά τα posts μέσα από το στόμα;

arkoudos είπε...

Τούτο που διάβασα, μ' άρεσε. Θα το διαβάσω, θα το κοινοποιήσω, θα το διαλαλήσω, θα το απαγγείλω φωναχτά στην πλατεία, πάνω στην ψάθινη την καρέκλα που τρίζει.

Αντε μπράβο.

(Και μετά, DiS, μου ΄σκουζες όταν έγραφα οτι δυό μείναμε να βρίζουμε, και σ' έβαζα μέσα)

NickTheCreek είπε...

Γιώργο τι να σου κάνω που άργησες, Αρκούδε με προσοχή στην καρέκλα...